Pages Menu
Warning: Illegal string offset 'twitter' in /home/www/webshopmarketing.dk/wp-content/themes/Lucid/header.php on line 66

Warning: Illegal string offset 'rss' in /home/www/webshopmarketing.dk/wp-content/themes/Lucid/header.php on line 67

Warning: Illegal string offset 'facebook' in /home/www/webshopmarketing.dk/wp-content/themes/Lucid/header.php on line 68

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/www/webshopmarketing.dk/wp-content/themes/Lucid/header.php on line 72
Categories Menu

Posted by on jun 16, 2015 in Sport og friluftsliv |

Tæt forhold til kunder giver noget på bundlinjen

Tæt forhold til kunder giver noget på bundlinjen

Det kan give noget på bundlinjen, hvis man plejer forholdet til sine kunder. Dette kan man gøre på flere forskellige måder, men en af dem er via CRM systemer. CRM er en forkortelse for Customer Relationship Management. CRM betyder kunderelationsstyring på dansk. CRM system er et system, som indeholder relationer og data om kunder. Med et CRM system kan man holde styr på kunder. Når man har informationer om ens kunder lagret i et system, gør det nemmere for en at lære dem at kende. Når man kender sine kunder, så har man også bedre chancer for at pleje forholdet til dem. Et CRM System er skabt for at gøre det nemmere for en virksomhed at holde styr på relationer og transaktioner samt data til/med sine kunder. Dette opnås når CRM-systemet benyttes til at indsamle, bearbejde, dele og anvende viden om kunder.

Webbaseret CRM

CRM kan også køre over internettet. Med et webbaseret CRM har man altid tilgang til alle relevante data. Webbaseret CRM er en webløsning, hvor alt data er tilgængeligt over nettet og man har adgang til relevante oplysninger hele tiden. CRM burde være en bevidst salgsstrategi, da man kan skabe værdi for kunden. Dermed kan man også udvikle relationer. Med et webbaseret CRM vil man derfor ikke have problemer med at have adgang til informationerne, hvor som helst og når som helst. Dette kan gavne både virksomheden og kunden. Da man har fokus på kunden hele tiden.

Salgsoptimering

Man kan optimere salg vha. CRM systemer.Da CRM systemer samler alle informationer om kunder i et system, så kan man bedre håndtere disse data. Dermed kan man også lave effektiv markedsføring. Man kan lagre informationer og messer, e-mail kampagner, nyhedsbreve, banner reklamer eller andre initiativer inden for virksomhedens salgskanaler. Vigtigste af alt, at man kan måle resultaterne ved at lagre al information i et system, og man kan måle, hvilke kunder, der er de loyale, så man kan bygge en tættere relation til dem. Få salgsoptimering med CRM systemer! Find populære crm systemer lige her!